återbickar - ett inlägg till Lisa!

I dag får jag ett sms av lisa med ett av världens bästa minne...Ingen komantar men nästan så man började gråta haha xD..
Öluffa i  Grekland e något man MÅSTE göra om... Men vi har ju vårat avtal älskade kusin;).. om 50 år så åker vi igen för att njuta av underbara grekland övärld..  Fast nu måste det ju bara vara 46 år kvar typ?..
BARA för att hon skrev ett speciellt sms så bestämde vi nu om jag inte jobbar i mellandagarna så tar vi en sistaminutenresa över nyår....

Mins du Lisa när vi:
* spelade fotboll på den öde stranden med kevin?
* När vi skulle fly och kom på att vi skulle leka kurragömma och springa medans de gömde sig?
* När vi tatt på bryggan i kolsvarta natten medans två stjärnor föll?
* När tjockisen skulle ta livet av sig om vi inte blev tillsammans?
* När vi blev våldtagstrulna av den otroligt snygga albanen?
* När vi blev sålda på stranden?
* När tjockisen och albanen bråkade om oss och vi som "TUFFA" blonda svenskar bara skrattade och gick rakt fram?
* När vi fick för att att bestiga ett högt berg i flippflops?
* När vi kom in på en bögklubb och jag var så rädd att jag höll hårt i dig?
* När vi kom till ios och där bara typ fanns trasvistiter och bögar?
* När vi låg en natt på ett torg och kollade på stjärnorna?
* När vi träffade min emokille och hans fula kusin?
* När jag spydde på italjernare skor och de körde hem oss på mopeder?
* När din italjenare stod utanför vårat fönster i timma och du orkade inte gå ut för du var trött?
* När vi dansade på barerna och vi fick sprit och de hurrade för sverige?
* När vi tappade bort varandra på ios? och jag sprang för livet för den roliga svensken?
* När vi förfestade och efterfestade men missade själva festen?
* När vi hoppade på hustaken i soluppgången?
* När vi träffade bögen i aten och hans snygga knarkar vänn?
* När de lyfte upp oss på barnen för vi skulle dans i grekisk tv?
* När vi sov i hyddor med bara massa myror?
* När vi nästan missade flyget och allt blev panik?
* När vi tävlade om vem som skulle få mest tjöjor av killar och du strulade med dvärgen för diseltröjan?
* Första gången kevin bjöd oss på suflaki? som vi sedan överlevde på i en månad..
* När vi tältade och negren masserade dig på stranden? HAHAHA
* När fåglen bajsade mig i huvudet och ett gäng gubbar behandlade oss som drottningar trots bajset?
* När vi räknade ut att vi hade dissat 89 st killar på en månad...
 
Och så otroligt mycket mer... Älskade grekland sägerjag bara

Nu när jag sitter o skriver det här medelandet så kom jag på att jag har ju faktikst alla de här papprerna kvar... Ska fotta och o lägga in dom!..  Ska bara hitta dom:D

Pussokramohej

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag värsta längtar tills jag blir 68 och åker tillbaka!! HAHA!



Mina favoriter:

* När vi hoppade på hustaken i soluppgången?

* När tjockisen skulle ta livet av sig om ni inte blev tillsammans?

* spelade fotboll på den öde stranden med kevin?

* När vi tatt på bryggan i kolsvarta natten medans två stjärnor föll?

* När vi fick för att att bestiga ett högt berg i flippflops?

2010-11-11 @ 19:42:48
URL: http://hellotoworld.blogg.se/
Postat av: issa

Min e lätt när du strulade med dvärgen och när vi låg på toget på natten o killarna kom o typ gick på oss... Sen dom du sa och sen finns det ju då många mer minnen som var roliga.. Det var värkligen den perfekta första egna resan

2010-11-11 @ 20:03:45
Postat av: Lisa

* När vi kom till ios och där bara typ fanns trasvistiter och bögar?



Men det var ju mykanos!

2010-11-18 @ 11:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0