:)

I söndags stod jag på julmarknad, det var trevligt och man fick lite julkännsla affärerna gick också som de skulle heehe:P...
Sen i dag fick jag ett stort paket på poster från tyskland och i det låg det massa goda kakor MUMS .. precis vad jag behövde... Min tyska familj är så snäll, saknar dom:(... Nu är det bara 4 veckor kvar med konstant jobbande sedan blir det att softa och göra det jag tycker är kul i ett halvår... Måste faktikst säga att jag hällre jobbar än festar.. Varför vet jag inte men så är det... Men nästa vecka så ska jag vara trevlig, festa, bowla,äta på harrys, leka på corner och hela skiten i 3 dagar så har laddat upp mig bra nu i några veckor haha...  
Sedan är det jul = jag lisa och jonas drar till grancanaria hoppas också att gustav hänger med:).... Det ska bli fintfint...


Kommentarer
Postat av: Ida

när är du hemma så jag får träffa dig dååå!:(

2010-11-30 @ 09:20:10
URL: http://idahedenberg.se
Postat av: Issa

Ida jag vet jag vet.. men tänkte vi kanske kan träffas innan jyul för vill träffa dig innan jag åker:(

2010-11-30 @ 18:39:01
URL: http://isabelleklockare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0