grr

Så arg på en VISS person i dag.. förstörde värkligen min kväll onödiga jävla komentarer är väll så jävla onödigt....
Jag ber INGEN att älska  mig eller att äns gilla mig... Men låt mig va!! ring inte, skirv inte eller sms:a inte om du ändå bara har duma skämt/seriösa/idiotiska saker att säga....  Eller så okej med en komentar att man e äcklig ,ful, att man ska bli våldtagen,nerslagen,dödad  mmm mm mm.. Jag kan ta dom "skämt" komentarerna 10 gånger men tillslut blir dom faktikst inte roliga... Bara så jävla jobbiga och man blir så jävla sur att någon äns pratar så till än... Visa respekt för fan.. Men hoppar värkligen att du mår bra att att säga dumma saker till mig för om du inte gör det så är det ju helt onödigt..USCH Usch UsCh.....

I mon e det hemma fest.. Men tror inte jag ska gå för har ingen som kör och sånt... Sen har jag inte lagt så stor enegeri på att hitta det heller... Skulle faktiskt kännas skönt att ligga hemma i morgon men festsugen kommer säkert oxo i morgon när jag e på bättre humör...


puss på världen....


62



Kommentarer
Postat av: Hannah

ojoj tältet! :D mina föräldrar kommer upp med körboken i helgen, eftersom jag missade att göra det förra helgen... igen hehe! men nu får ni tillbaka den iaf!

2010-11-05 @ 10:15:35
Postat av: Issa

hihi okej fint hanni

2010-11-05 @ 17:39:47
URL: http://isabelleklockare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0