TISDAG

I dag har varit en dag då man gjort allt men inget.. Började dagen med att göra tre kransar sen frös jag  något otroligt så var tvungen att ¨gå in.. Satt och svarade på ett gäng mail sedan drog in till stan för att göra lite ärenden men dom gick snabbt så åkte o köpte lite julklappar innan jag åkte till jobbet och jobbade i bara tre timmar.... Nu ligger jag i min säng och orkar inte göra ett skit. Så hela dagen har gåt och man har egentligen inte gjort någonting vettigt.. Eller jo en sak, åkte till banken och växlade in bath så nu har jag 12 000 bath till en början.. Käns ju skönt att lämna in 3000 kr och få tbx 12 hehe;)...

Hur ska jag fatta vad någonting kostar?


Kommentarer
Postat av: Carola

Ser ju ut som leksakspengar ;) kraam

2010-12-01 @ 06:26:30
Postat av: Isabelle

hehe Ja det gör ju det!:D

2010-12-01 @ 08:24:34
URL: http://isabelleklockare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0