Tisdag

Helgen bestod av jobb jobb jobb och förökte mig på att produsera fram lite nya saker att sälja.. Det blev hästar och katter tror det kommer gå bra men får la se i morgon och på lördag om det blir något bra av det:D.. Var med på dagis en snabbis och gjorde om deras kruka... Blev ganska nöjd får se om de duger åt dom i morgon...
I helgen tog jag med tag i och köpte lite julklappar fixade iaf så att joakims, charlottes, praticks, louises, mammas, mormors, morfars och farfars e klara...
Annars har jag la inte gjort så mycket mer i mitt lilla liv... AHAH det värsta med att blogga e att man inser hur meningslöst liv man har haha,..

Dagis kruka

okej mossdjuren blir alltid så otroligt fula på bild men de ser mycket bättre ut i värkligheten


katten...

Gissa paketet?





Kommentarer
Postat av: Ida

Issa du är så duktig så! väldigt kreativ flicka lilla

2010-11-17 @ 09:11:54
Postat av: hannah

ååh söt häst ju! haha

2010-11-18 @ 20:46:21
URL: http://hannahberggrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh söt häst ju! haha

2010-11-18 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0