juljulstrålandekallasverigedärdetregnariniskorna

HELLLLLLÅ!...
Dagen bestod av jobb 07.00 - 17.00 sedan åkte jag och skulle köpa något till mig själv.. Eller meningen var egentligen att köpa lite julklappar men när jag väl stod i affären så tänkte jag unna mig själv något i stället... Jag köpte ett par riktiga vinterskor som är vattentäta och vindtäta.. Denna vintren ska jag inte bli lika sjuk som förra och slippa frysa e ju ett stort pluss... Fanns många fina skor på kullens skor faktikst men mina var la inte jätte snygga men helt okeja faktikst för att vara ett par "bra" skor...

Jag har blivit så sugen på att köpa julklappar men INGEN önskar sig någonting.. Det är så svårt att komma på vad man ska köpa... Det man vill ha det köper man ju så det måste ju vara något speciellt man ger.. Lika mycket som jag tjatar på alla så tjatar dom¨på mig...
Så  nu  har jag tänkt o tänkt på min önskelista och det blev tillslut:
* telezom
* hygien saker + alla mediciner som behövs till thailand.
* after sun
* bra bok
* ett flak öl
* strumpor..
Det var det jag kom på... Inte så mycket menmen känner att vi "barn" i fam klockare faktikst blivit lite vuxna nu och kanske inte behöver 25 paket länge... Eller egentligen tycker jag inte det men iaf;)...

I dag bjuder jag ¨på världens charmigaste bild bara för jaa.. Som en julhälsning eller någonting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0