I dag e det en bra dag en vanlig dag en soft dag

¨Kommit på två alternativ till min öl/fettomage...

1. Antingen äter jag upp mig mera ifall jag inte klarar äta maten i thailand.. Min mage klarar ju inte av speciellt mycket mat så man vet ju aldrig om den vill behålla maten... Så det e ju inte så kul att gå runt som ett benrangel efter 4 månader..

2.Eller så börjar jag träna nu och slutar äta godis så jag får snygg bekinimage till thailand...

Eller så får jag föröka få ordning på magen och sluta äta godis, kakor och glass o försöka stoppa i mig bra mat så kanske den beter sig.....

Borde inte klaga för i dag har jag ätit massa godis, en chokladkaka, åkte o köpte glass ochen bulllängd sen kom Tilly med någon bullkaka .. MUMS...  Så kanske inte konstigt att jag känner mig spyfärdig egentligen (A)



I dag känns det oxo som jag bestämt mig...

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Känner du någon som kallas Adde Bengtsson och bor i Asige?

2010-11-16 @ 20:18:08
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Issa

Hej... Ja det gör jag eller känner och känner men det e min lillebrors bästa kompis typ:)

2010-11-16 @ 22:04:52
URL: http://isabelleklockare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0