helg

Helgen har varit bra men bara jobbat... Fast borde sluta klaga för det e faktiskt jag som väljer att jobba före allt annat... saknar mina kompisar fast vissa vill jag bara spy på och andra som tex idapidalillaminiida vill jag krama på... Eller egentligen inte spy på bara hoppa på dom och sparka  dom i magen samtidigt som jag häller varmt vatten och sprutar lite pepperspray i ögonen.... Nu blev det lite brutalt och egentligen menar jag inte det men stör mig bara på "vissa", inte för dom gjort mig något speciellt men bara för att störa sig på något typ.. Men lite anledning har jag hihihi...

Köldskadorna har börjat sätta fart så jag har frostskador och öppna sår på alla mina fingrar.. Det e ju så underbart iaf nu när högsesesongen har börjat och man använder händerna 24/7.. Fast e van har trors allt haft detta i minst 7 år.. Tur att man slipper alla läkarbesök detta året iaf wohoo.. som tur e har min näsa nästan lagat sig iaf.. HAHA måste säga det e lite synd om mig jag e aldrig helt frisk om det inte e händerna e det föttarna eller näsan eller magen eller något annat...  Tur att man inte e dödssjuk iaf...  Så det borde jag med sluta klaga på men lite måste man få klaga:)

Till något bra Lisa fyllde 21 i går så henne får man gratta :D:D... Inte fick hon någon present men får bli att vi går ut och äter eller något efter jul i stället...
så GRATTIS till min favorit kusin"


Lisa och min fina nyinköpa blomma haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0