Utkast: Nov. 6, 2010

I går var jag så trött att jag  blev pigg.. Började att baka cupcakes, måste säga att dom e  charmiga kakor.. Önskar att jag kunde göra så fina som man ser på cupcakesbloggarna.. Men tycker mina e gulliga iaf fast i går fick jag slänge allt och börja om för fick för mig att jag tappat glasbitar i smeten! Sen ringde nadine vid 10 så åkte jag t emelie och vi grog till falkenberg för att festa.. dock var det INGA människor ute så vi gick från krog t krog o drack lite.. Vi träffade iaf ett gäng killar som var lite anorlunda men roliga.. Så tycker faktikst kvällen blev lyckad...

I dag e det ju lördag och jag har EN LEDIG LÖRDAG för än gångs skull.. Funderade på att dra t grand men kanske stannar hemma iaf.. Har ingen dricka och har bakfyllemage ehehe.. Får se senare..

Några människor har också svarat på våran rese ide och nu blev jag riktigt sugen på att åka iväg igen... har iaf skrivit svar till en tjej som heter ebba hon låter trevlig och seriös.. fast först dlir det ju thailand hihi

hehe skrev la detta inläggen för några timmmar sedan men råkade sommna o nu har jag vaknat igen så lika bra att publisera det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0