Veckans problem

veckans problem är faktikst ett ganska stort problem... Varje gång jag ligger ner så börjar jag blöda något otroligt mycket näsblod.. Helt utan anladning det är ju ganska märkligt.. vf just när jag ligger ner?... Sen när man stoppar in blodförstoppningar och sån skit för att man ska kunna sova så rinner det ner i halsen i stället.. O hur gott e det att ligga och svälja massa blod?..
Tror det får ta och bli ett läkarbasök om det inte går bort om några dagar.. det har ju faktikst varit så här i 4 dar nu grr..
HAHAH hoppas ni njuter av mina fina uppgifter men det e ju faktikst min blogg och den måste ju handla om mina problem haha...
 Annars har dagan varit jätte jobbig.. det har varit så livat på förskolan så jag vet inte vad.. Egentligen borde jag gå ut o jobba men orkar faktikst knappt röra mig.. Får la sätta mig i soffan för LIGGA går ju inte precis grrr...

Min grisekno.... Tur att han inte har problem med sin näsa för han har ju en så stor<3

Kommentarer
Postat av: Carola

Vilken underbar bild på lilla griseknoen... ;)

Om här blir lite snö innan du far iväg till Thailand så vill jag gärna hyra in dig och kameran för att ta lite snygga vinter bilder på hästarna.

Hoppas det blir bättre med din blödande näsa. Det låter jobbigt att ha det så. Ha en härlig helg. Kram

2010-11-19 @ 06:38:40
Postat av: Isabelle

Hihi jag den e så söt såe;) snart julskinka!!... Ja det skulle jag ju kunna göra.. Nu snöar det ju som bara den så om det håller i sig så kan jag komma någon dag o ta ett massa bilder:D

2010-11-19 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0