burmadag jajaja

I dag gick jag upp kl 5 och var jätte pigg… Sprang upp till stora vägen där min minibuss skulle hämta mig. Dock hade jag råkat beställa två st (A)… Åkte sen i 5 timma - hoppade av vid en helt galen pir- stämplade ut ur Thailand - åkte båt över till burma - stämplade in i landet - stämplade ut ur landet - gifte mig - åkte tillbaka till Thailand - stämplade in i landet och sen minibuss 5 timmar tillbaka… Jaa det var min dag!..

Thai pojkar e så otroligt snygga… Här ser man typ snygga thai människor varje dag eller så riktigt snygga.. I Sverige så kanske man ser en riktigt snygg en gång om året… Fast e stolt över att vara svensk för alla gillar svenskar mohihi…

I går köpte jag massa fina kläder.. Dock var de lite små så dags att börja träna hihi..

bubububurma


Kommentarer
Postat av: mor

jaha,så nu är hon gift också då.Blev det med en Thailändare eller Burmes?(eller vad kallas dom)Här sår vi och hugger ved,har blivit lite varmare.Du får inte titta på nån mer Thailändare nu,för vi vill ju se dig snart.kram

2011-03-05 @ 16:18:49
Postat av: Issa

hahaha jag vet inte.. Kan heller inte hand namn så det e lite jobbigt länge -.-

2011-03-06 @ 04:31:25
URL: http://isabelleklockare.blogg.se/
Postat av: LOLLO

Glöm inte att köpa massa fina coola kläder tilll mig, vill ha tuffa linnen å kjolar å klänningar å alllt:D:D

2011-03-06 @ 10:29:41
Postat av: lovisa

Godmorgon, är allt bra?(:

2011-03-06 @ 10:43:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0