...

Nu sitter jag här igen.. På flygplatsen påväg till mitt hamland nr 2 australien.. Jag dricker gott kaffe och äter massa god frukost.. Fast de inte har nutella till pankakorna som gjorde mig riktigt besviken... Denna gången har jag lärt mig att man inte ska äta sig tills man spyr innan man sätter sig på planet så föröker att inte göra det.. Men jag som e så dålig på att ära frukosrt spyr snart iaf... 15 min tills mitt plan öppnar och jag som e så rädd måste springa dit nu...
Ska berätta om den underbara familjen vi bodde hos i auckland men det får bli när jag har lite mer tid... skulle bara säga att jag känner mig jätte cool när jag sitter här för de har inte nekat mig än enda gång i dag det e säkert för jag e så snygg bara mina gula flippisar som förstör men vad gör det...

puss t sverige

Kommentarer
Postat av: mor

är så nyfiken på hur George kommer att ta din comeback.kram

2012-02-12 @ 13:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0