:(

10 dagar sen åker jag!! Den nya au pairen har kommit och barnen börjar fråga hur många dagar det är kvar, säga att de kommer sakna mig och george är så "au pairig". Jag kan inte lämna över george till julia så skriker han och gråter och hänger sig fast som en koala.. Men vill jag lämna över han? NEJ ABSOLUT INTE... Han e ju min älskade bästa vänn och har världens perfektaste ögon och det finaste lendet som finns.. Lilleman hur ska jag klara detta, du kommer ju glömma mig och julia kommer bli den som jag varit i ett halvår men jag kommer aldrig glömma dig.. För gud såmycket kul vi gjort och så mycket du lärt dig och vilken kärlek du gätt mig... älskade älskade george detta kommer vara det jobbigaste avskedet hitils i mitt liv..

Men jag vet hur det är att vara ny, när man inte vet hur allting funkar, man föröker ta kontakt med barnen men de i stället drar sig till den nyvarande au pairen och har en suckade au pair nr 2 efter sig.. Så föröker värkligen att lämna över barnen till henne. Låta  henne föröka och inte vara en så sur och otrevlig ex nanny...
Men jag vill inte att någon ska ta över det e mina barn, mina nanny barn minaminaminaminaminaminaminami!!!

Men jag måste lämna och det ska bli kul att resa men kommer bli 10 jobbiga sista dagar!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0