...

Tror mitt huvud har flörlorat sitt liv för snart sprängs det!!!.....

Gårdagen var kul jago julia gick runt i stan, åt lunch, fikade och sen åka jag hem till emelie för att plocka upp mina saker... Stannade när o pratade lite sen hem för att fixa med för utgång... Jag emelie o sandra drog t  fyra tyska tjejer och förestadei stan...sen skulle vi möta upp några av emelies vänner onär vi ÄNTLIGEN hittat dit har dom gått hem så tog vi en taxi till st kilda... Där fick vi vänta i år också för dom andra hade vist hoppat av tramen för att de skulle spy.. INTE OKEJ!.. Men jagöppnade iaf min öl mot en palm det behövs mycket iq för det.. Sen träffade vi en norsk sen några andra killar somvi sedan drog o festade med... De dansde så grymt blev helt kär.... Sen drog vi hem till dom men när vi var där med taxin ville alla hem såå vi åkte hem men sen ångrade jag o emelie oss så vi hoppade av taxin och vandrade tillbaka... o han bodde i det snyggaste huset jag sätt typ, allt var typ perfekt... Där festade vi hela natten/morgonen och jag vandrade hem kl 2 på eftermiddagen... tror det  tog en timme för mig  att gå från tåget o hem för jag var såååååååå trött...Men nu har jag sovit hela eftermiddagen o ska sova lite till sen kanske vi går ta o gå ut, eller bara sova lite mer..

pusspåerfrånaustralien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0