jag vet inte

gaugaurguagurguagurguagrua.. Min sista jobb dag i dag det är rättare sagt bara 6 timmar kvar på den och barnen är inte hemma.. Så kul så kul!!.... Egentligen vill jag bara lägga mig ner och sova, jag hatar sånt här så så så så så mycket.. Hatar farväl och hatar värkligen dagarna innan man ska säga hej då!... Det bästa är egentligen att bara smyga iväg och aldrig komma tillbaka... Men så kan man ju faktiskt inte göra... Funderar på att vandra ner t camberwell och köpa en hejdå present till familjen för har ju inte ett skit att göra här när ingenär här... Dock har julia min nyckel men får la sitta ute tills de andra kommer hem sen...

Men måste sluta att vara sur, arg, ledsen och börja le lite.. Ska ju trotsallt ut och resa nu:)... Pratat med Lisa och hon som i stortsätt är lika oplanerad som mig har faktiskt fixat boende första natten hos någon som känner någon som känner någon... :).... Detta kommer bli bra så bra!

Kommentarer
Postat av: mor

gått o tänkt på ditt farväl jag med nu sen vi pratade senast.Hoppas nu det gått så bra det kan gå och ha en rolig fortsatt resa.kram

2012-01-12 @ 12:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0