nya zeeland

Vi valde att stanna i toupo i en dag till. Brandlarmet gick på morgonen som “tur” var så vi var tvungen att springa ut och då träffade vi våra vänner som vi hade letat efter hela morgonen. Så vi samlade ihop ett gäng på 14 personer och gick till någon flog jag inte mins namnet på.

Men det är iaf en flod där det är jätte varmt för magman ligger nära blabla egentligen har jag ingen aning vad det handlar om. Men vi låg iaf där i stort sätt hela dagen och det var jätte skönt fast huvudet blev lite konstigt för det var iskallt och jätte varmt (nästan så man brände sig) samtidigt… Sen på kvällen festade vi ojoj vi köpte en klubb biljett så man vandrar från bar till bar sjöng karaoke och hade massa kul.. Träffade massa trevligt folk : )… Sen åkte vi vidare och tyvärr så missade jag hela bussturen för tror det var otroligt fin… Vi gick iaf på en liten vandring o kollade på vattenfall sen på något museum. Nu är vi ute i ingenstans verkligen ingen stans.. Det är jätte fint och vi bor på ett litet vandrarhem som verkligen är jätte mysigt.. Vi har just åkte “linbana” över floden och vandrat upp för ett berg och nu lagar alla BBQ men vi har inga pengar : ( Men allt e så dyrt här verkligen allt man gör kostar 1000 kr! Så vi har snart inga pengar kvar så får bli att jobba direkt i australien.. Men iaf tillbaka till hostelet DE HAR TAGIT MIN och lisas IDE .. De har ett rum sen sover alla som på en jätte madras.. Det var ju våran ide! Tvi…

I morgon ska jag rida sagan om ringen rutten… vet egentligen inte varför jag betalar så mycket för det men vill verkligen se på utsikten för den ska vara så otroligt fin. Men jag är också lite rädd för har dagt att jag kan sitta på en häst för de kan jag ju faktiskt jag kan ju inte vara så dålig som dom som aldrig suttit på en… Men kommer lätt inte att komma upp haha… Ajja det blir morgondagens problem!

 


Kommentarer
Postat av: Tilly

Hej Bella!



Hur mycket kostar det att rida den rutten? Hur länge är ni ute? :) Ha så kul!



Kram Tilly

2012-01-28 @ 11:30:26
Postat av: mor

alltid lika roligt att du skrivit.bered dig på träningsvärk.kram.jocke ska nog komma till australien i allafall.

2012-01-30 @ 12:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0