Säger du att du är min vänn så är du kanske det

Nu har vi bestämt oss.. Vi kommer inte få några jobb vi ger upp så enkelt är det. I dag ringde jag mitt sista samtal som världens bästa värd pappa hjälpte mig med. Men efter ett till nej så orkade vi faktiskt inte mer. Vi splittrar oss och alla gör det som de känner för. Emelie åker hem, Lisa stannar här och söker jobb i stan och jag o carrobarro ska köpa månfare för att resa upp våra pengar sedan åka vidare till kina innan hemresa. Bokade just min biljett och det känns ledsamt men skönt… Velat så många gånger nu, skulle älskat att stannat ett år till samtidigt som jag skulle älskat att åka till indien eller kina. Skulle älskat att luffa runt USA men pengarna finns faktiskt inte längre för det. Så till slut blir det efterlängtade kina för att äta lite hund innan jag landar i Sverige igen….


Fin gillat!


också fin!




så här glada var vi när vi "fick" jobb haha

Hejdå fån australien land


Kommentarer
Postat av: mor

ja,men det låter ju bra.Hur länge blir ni i Kina då?Försök ragga upp några killar som kan bilar innan ni ger er av ut i bushen.Jocke kommer ju snart, 19 mars.Han ska till Jerramungup nere vid sydkusten.Ha alltid reservdunk med bränsle å massa mat å vatten ifall ni blir stående.Låter roligt!kram

2012-03-02 @ 09:19:14
Postat av: Lisa

NÄR kommer ni hem?? :O

2012-03-02 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0